26

Şub

Muhteşem Yüzyıl 88.Bölüm izle

Muhteşem Yüzyıl | 82.168 kere izlendi.

Muhteşem Yüzyıl 88.Bölüm tek parça izleMuhteşem Yüzyıl 88.Bölüm izle dizisi 27 Şubat 2013 çarşamba günü tv ile aynı anda sitemizde.Muhteşem Yüzyıl 88.Bölüm seyret, Muhteşem Yüzyıl son bölüm hd izle, Muhteşem Yüzyıl 88.bölüm 27 Şubat tek part seyret



41 Yorum Yapildi

güzel

harika

cok guzel bir tarigi dizi

harika

eyer Suleyman Kanuni sağ olaydı size gününüzü göstererdi ,işde o zaman anlardınız o dahi insanı böyle herem bascısı,hurremin oyuncagı yapmaq ne demek olur…

Hurreme bir sey olmasin

dizi çok güzel

bu filme bitiorum ilk bölümünden beri izliyorm

Vallaha harika bi bolum, Ancak Haseki Hurrem Sultani oldurmeyin!!! Sonra bu dizininde tadi kalmaz, aynen Feriha Yesim gibi… Hatyceyi oldure bilirsiniz artik sevgili rahmetli Makbul Ibrahim pasayle kavissun. Gercek tarihlerde bunlar yok, ama sizler Muhtesem yuzyilin gercek tarihlerinen bile cok guzel Muhtesem gectiniz. Yemekleriniz cok buyuk!!! Bende bi sultan olarak Ibrahim pasayi cok ve cok seviyorum ona gercek Hayattada ve hayali bu dizidede cok seviyorum ve cok asigim.

hurrem sultan cok guzel yapti valla haticenin akkindan iyi geldi hahaaaaaaa helel valla

ismi gibi muhteshem emeginize saglik

iyi yapdp hurrem ellerine saglik

çoooooookkkkkkkkk güzel ve heycanlı

bence harika Meryem Uzerli her haliyle guzel

hatice’nin kafası kopsun.. nefret ediyorum ondan.. gerçek hayattta da kopsun..

halaldi Hureme

yunanistan dan izliyorum sahane bir dizi

superrrr…

bella renesmee cullen Şubat 28th, 2013 at 16:21

I LOVE YOU HÜRREM IM BEN ÇOK BEĞENMEK SEN ANLADİ BEN

sebirsizikle 89 bolumu gozluyurem

Sahane bir bölüm.

dizinin sonu charika zaten dizi hep arika cok guzel bir dizi

hurrem ve hurrem kimilere nifret edirem onun oleceyi gunu gozleyirem.IBRAHIM PAWAnin olumune sebeb oldu.

Ya, butun saltanati Yok olmasiya sebeb olan hurremi destekleyorsuz, Sulaymanni can ve yol kardesi Ibrahim gibi bir insani Katl etilmesiye sebeb buldi, o kadin, nasil millatsiniz ya siz turkler, eger hurrem sebeb Ibrahim ve mustafa Katl etilmasaydi, usmanli devleti yine yukselirdi. Ya haticenin acisini anlamayan nasil insansiniz siz, bir yabanci kadin tum kardesleri karsi karsiye getiriyor

Harika…tskler

muhtesendi

mehmet alınık Mart 1st, 2013 at 12:51

hürrem sultanımıza bişe olmasında da gerisine neolursa olsun

ben hürremi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook beğeniyoruuuuuum bayılıyorum kadın herkesin hakkından geliyor helal sana helel hürrem am bir yandan da ibrahimin ölmesi çok kötü oldu.ibrahim çok güzeldi ölümü de çok kötü oldu ben ibrahim paşa ölürken ağladım .keşke i
brahim gütmeseydiiiiiiiiii.

güzel filim

bence abartılcak bi taraı yok,

hürreme bayılıyorum 89. bölümü çok merak ediyorum

ama şimdi fragmanını izledim çok kötü oluyo

cook guzel bi bölüm mihrimahla hürrem süperrrrrrrrr!

çok büyük emek verilmiş oynuyanlarsa mükelmel yüreklerine saglık emek veren herkezin

Hatice sultan hürrem’e büyü yapmadan olanları düşüncekti

hürreme hell olsun haticeyi iiyki dövdü

bir hafta geçmek bilmiyor. harika bir dizi

yaw aqa süperde şimdi hürreme nolcak ha bide lfn siteden daha hizli izle yebilelinm 10.saat 35 dk bekledim

çok ggüzel bayılıyorum bu filme

afferin hürrem çok iyi yaptın haticeyede iyi oldu

kardeşim o hürrem varya hürrem tam bi melek ben onun ölmesini istemiyorum kadın osmanlıda ne oluyasa hep onun sayesinde olmuştür kardeşim

Dizi Hakkındaki Yorumunuz:

isim (Gerekli)
Mail (gizli kalir) (Gerekli)
Yorumunuz



Muhteşem Yüzyıl 88.Bölüm izle